Förändring

Har en smula ångest ikväll. Nu sitter jag här och tar in det faktum att det verkligen är Slut på "ledigheten". Imorgon börjar skolan igen. Oj vad det känns konstigt att tänka så. Jag har suttit halva dagen och letat efter schema, men välplanerande chalmers tänker inte riktigt så långt. Nepp, de tror man ska kunna gissa sig till vart man ska ta vägen imorgon. Jag har inte sökt mastersprogram heller utan bestämde ju mig typ den 16e dec och bad syon skriva in mig på kurser i vår så att jag kunde lägga till dem i min utbildning när jag väl kommit in (antagligen till hösten)... och på så sätt tillgodoräkna detta halvåret sedan.. Därför lär inte någon direkt sakna mig om jag inte dyker upp imorgon heller. Tur att jag inte är den jag var när jag flyttade till Göteborg för 4,5 år sedan. Då hade jag nog satt mig i ett hörn och gråtit haha. men nu e det skit samma. Det får bli som det blir. Goa underbara Åsa hjälpte mig att hitta ett meddelande på nån sida tillslut, att det fanns en liten introduktions info om masters för nya studenter imorrn redan 8. Så nu får jag asa mig iväg tidigare, men det är det värt. Jag har så många frågor. Fattar inte ett skit vad det är jag ska välja hit och dit. Ni ska bara kolla in scheman där valmöjligheterna är. Det är nog inte meningen nån ska förstå ^^.. I vilket fall som helst blir det Peo som får lämna kott på dagis.

Ska strax sova så jag orkar upp. Har haft en riktigt myskväll med Peo. Vi gick en runda mest det snöade för att testa nya vagnen (underbar att köra o Algot somnade inom 3 minuter så godkänd även från hans sida antar jag hihi), köpte lite gottis faktiskt. Det har vi suttit o smaskat på o tittat på tv... Fira inför förändringen sådär lite bara.. Nu tackar jag för mig som mammaledig bloggskribent. In kommer istället:
Hanna - student på Chalmers - på väg mot framtiden som arkitekt ... (låter fint va? ;) ...)



Togs på vår klass första dagen i ettan. På marsch upp mot Chalmers



Min plats på ritsalen i ettan. Jag och Åsa gjorde hemtrevligt med filtar och dukar och blommor :) haha


Tjejerna som stöttade mig så mycket de första tre åren. Hur skulle jag klarat mig utan er? Kommer sakna att ha er i min klass. Alla skratt och roliga stunder, alla diskussioner om lärare, dålig planering och konstiga kurser när man var på dåligt hurmör ;) . Ni fick vardagen att gå runt! 

Kommentarer
Daniel säger:

Lycka till !!! Du kommer att klara det. Skönt att komma tillbaka? (får svara på den när du kommit hem från skolan) :)



Inte så långt kvar nu va? :D

2009-01-19 | 08:26:17
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Josefine säger:

Kommer säkert att gå jättebra. Förhoppningsvis kommer du in i de ganska så snabbt igen. Lycka till :)

2009-01-19 | 08:56:51
Bloggadress: http://fridahjoosefine.blogg.se/
Carro säger:

Hoppas allt går bra i skolan idag! Jag hade fått panik om jag inte vetat var jag skulle ta vägen!! Så var glad att du är den du är idag! Kraaaaaaaam!

2009-01-19 | 11:08:17
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Vickan säger:

Lycka till idag!! Jag hade nog med fått panik, själv är man ju organisationsfreak.

Kram

2009-01-19 | 21:18:56
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
åsa säger:

he he, tack för mina fina prefix! o tack för att DU fanns där också!

2009-01-20 | 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback