Skola

Idag var jag på skolan kl 8. Det var introduktion och jag blev faktiskt mycket klokare för en gång skull. Nu är kurser valda och jag är redo för start. Ja, för kurserna startade inte förrän imorrn haha.. Kändes sådär att gå upp så tidigt för en halvtimmes info. Ska iaf gå samma klass som ett par st som gått i min klass förut, så det ska nog bli bra detta.

Jag var hemma 8.45 och kunde ta Algot så Peo kunde åka till jobbet. Gick till dagis och lämnade honom och somnade sedan i soffan hemma. Missade min lunchdate med Anna och Åsa och trodde jag skulle skämmas ihjäl. Sova mitt på dagen så... Skyller på att jag sov 3 timmar inatt och var galet trött.

Vid 14.00 ringde de från dagis och sa att Algot sovit färdigt. Det var så vi bestämt, att jag skulle hämta honom efter sovstunden. Så jag hämtade honom då. Hade gått skitbra hela dagen. Han hade ätit halvbra(som han brukar) och mest tomat hihi... men annars lekt som en tok och haft kul..

Ikväll har vi ätit grönsaksoppa och knäckebröd. Han verkligen ÄLSKAR grönsaker i alla former, så han åt en full skål med krossade grönsaker o lite spad, osså knäckemacka med ost på :).. (han såg mig äta knäckebröd och skulle tvunget ha, slutade med att han klämt i sig ett halvt hihi, han doppade det ibland i soppan så det skulle bli lite mjukare..)
Därefter blev det yoggi oxå. Han äter som en häst på kvällen eftersom han knappt äter något alls resten av dagen. Han har helt enkelt ställt in sig på det. Han åt även 1,5 flaska välling innan han somnade sedan =) hihi..

Just nu tittar jag på idrottsgalan i den mån jag får för Peo. Han tycker inte det är det minsta kul så han slår över hela tiden han får en möjlighet. Nu ska vi tävla om fjärrkontrollen igen så godnatt allihop.

Kommentarer
Ida säger:

Det kommer gå toppen! Det vet jag! Vad bra att du kände några i alla fall, skönt ju. :O)

2009-01-19 | 22:42:36
Bloggadress: http://madrida.blogg.se/
Carro säger:

Idrottsgalan var ju bra. En hel del humor ju :) Fast jag tyckte nog inte den behövt vara så länge ;) Hoppas du fick se lite iaf! kram

2009-01-19 | 23:20:12
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Vickan säger:

Vilken aptit han har på kvällarna :-), roligt att han laddar för en heldag på förskolan i fall maten skulle vara äcklig, hihihi. Hoppas den riktiga skoldagen idag går bra :-)

2009-01-20 | 10:03:05
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Sandrah säger:

devin älskar också grönsaker :)

2009-01-20 | 15:14:09
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback