Sista dagen...

... av min mammaledighet idag. Imorgon börjar alltså min kottis på dagis. Bara inskolning nu i åtminstonde 2 veckor, men det är ändå slutet av något. Nu känns det verkligen som om han är stora killen. Ska bli så spännande. Han kommer nog älska att vara på dagis med massa kompisar och leka. Jag är mer nervös för mig själv denna vår än för honom, just nu iaf. Men det ska nog gå bra. Dags för något nytt! Spännande med nya tag och förändringar även om jag säkert massa gånger kommer sakna denna tid som varit med Algot. Jag har min mammaledighet att tacka för mycket. Jag har vuxit enormt som person, blivit starkare, mer glad och njuter mer av livet (men vem skulle inte det med en så underbar lite son,hihi) . Jag har fått en välbehövlig paus från alla måsten och hoppas att jag kommer se förändringar till det bättre även i mina åtaganden framöver. Detta året ska jag ge mitt allt. Eller ja, försöka iaf ;)..


Kommentarer
Carro säger:

2009-01-11 | 21:33:06
Bloggadress: http://c
Carro säger:

Jag blir så glad när DU mår bra =) Hoppas inskolningen kommer gå bra nu då. Kram!

2009-01-11 | 21:33:52
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Sandrah säger:

Kommer gå bra, imorn börjar vår inskolning också

2009-01-11 | 22:09:40
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Daniel säger:

Lycka till med inskolningen! De växer snabbt, Wanda har drygt ett halvår kvar hemma och man bävar lite för den dagen då man ska lämna bort henne.

2009-01-12 | 07:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback