Mera självkänsla.nu

Jag minns inte sist jag skrattade så mycket som jag gjort ikväll. Jag tror lätt detta var den bästa föreläsning jag någonsin varit på. Mia Törnblom är så finurligt galen och helt fantastisk på att lära ut sitt ämne. Att det hon säger sedan träffar mitt i prick på typ alla som är där, gör ju inte saken sämre. Man får verkligen massa massa tankeställare och känner sig bättre bara av att lyssna på henne. Helt galet. Jag kunde inte varit nöjdare med kvällen och jag ångrar inte en sekund att jag åkte hem trots att det blev lite mycket jag missade i skolan. Jag har redan jobbat med min självkänsla (o utvecklats så himla mycket) och läst hennes böcker, men nu sporrade det en att fortsätta ännu mer. För man kan ju aldrig få för mycket o som hon säger så är det verkligen en färskvara som försvinner likt kondition, när man inte tränar den. Det måste vara så skönt att ha kommit så lång som henne. Hon bryr sig verkligen inte ett dugg om vad folk tycker om henne eller hennes sätt/val, hon är så himla nöjd med sig själv o bara "är" , sig själv i alla lägen. Nej, nu ska jag smälta detta. Jag har skrattat så jag har ont i magen fortfarande o så fort jag tänker på vissa saker så sitter jag här o fnissar för mig själv.

Hela Orderinvest (mammas jobb) var där och även männen tyckte det var SKITBRA, vilket jag faktiskt inte trodde de skulle göra (killar ska alltid vara så matcho o "klara sig själva" ). Träffade Carro som oxå var där, med Mary, Jenny o Anna (så länge sedan jag såg dem sist, var trevligt). Fick känna på magen en sista gång. Nästa gång jag kommer till skåne är bebisen utanför magen ju! :) såååå nära.. 4 dagar till BF, så precis närsomhelst ju. Magen ser faktiskt större ut i verkligheten än på bilderna Carro ;) hihi.. så rund o go. Längtar efter att få se lillplutten o mms:et du lovat!


Kommentarer
Sandrah säger:

Åhh hennes föreläsning vill jag också gå på ju!!! Jag har en bok med henne, men jag vill också på sånt där.. har hon inga fler? =)

2009-01-30 | 10:01:51
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Carro säger:

Ah det var verkligen fantastiskt igår! Sååå bra ju :) Är så glad jag kom dit!



Ja visst är magen stor :) Men snart borta :) kraaaam

2009-01-30 | 11:42:35
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
åsa säger:

Låter riktigt bra, hade gärna gått på en föreläsning med törnblom! Hellre det än skolan, du har egentligen inte missat nåt så oroa dig inte. Inga ritningar i sikte! Ha en toppenhelg, kram kram

2009-01-30 | 21:00:19
Emma säger:

hej, jag undrar om jag kan få din mail, har en liten hemlig fråga, hihi, kram

2009-02-02 | 21:14:33
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback