Dagis dag 2

hmm fattar inte varför inte alla kommentarerna blir synliga ibland. Är det nåt man ställer in när man skriver dem eller?  :)

I vilket fall som helst så var ju kotte på dagis även idag mellan 9-10. Det gick strålande. Han försvann lika snabbt efter jag klätt av honom overallen. Lekte på tjocka madrassen idag och lekte jagalek med de i hans ålder. 5åringarna har inte riktigt vant sig vid klåfingriga Algot än =)..Han e så busig så han står ju inte stilla en sekund. Dansa, klappa händerna o massa annat. Han bryr sig inte om mycket alls. Han flög med huvudet före utför madrassen, ner i golvet när han busade, men han reste sig bara och tog sig för pannan en sekund innan han skrattade och fortsatte som vanligt :)... Jag satt mest på en stol o kollade idag. Har han ingen att leka med så leker han själv så mig behöver han då inte för uppmärksamhet heller.. Imorrn blir det två timmar och jag ska gå iväg o lämna honom där en stund. Spännande att se hur han reagerar. Algot var inte lika trött efter denna gång. När jag sa att vi skulle gå så trodde han nog det bara var jag, för han reste sig och gav lite slängpussar, sedan fortsatte han leka. När jag tog honom blev han fullkomligt vansinnig och efter jag fått på honom overallen stack han in på avdelningen igen för att smita från mig. Kallade på honom och han sprang till en fröken och sträckte förtvivlat armarna som för att säga "rädda mig" haha .. Bra att han gillar att vara där iaf.


Nej om man skulle vara lite nyttig nu. Finns så mycket som måste göras att man inte vet vart man ska börja, och då slutar det med att man inte gör något alls.

Kommentarer
Sandrah säger:

Han kommer det inte vara några problem med :D

2009-01-13 | 19:04:06
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Daniel säger:

Härligt! Han verkar trivas och det är ju bra.

2009-01-16 | 09:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback