mellandagar

Juldagen provades julklappar och var en lugn dag med massa film på tv. Blev soffan o gottis under en skön filt. Härligt så ibland. Peo sov halva dan och sedan fixade vi till oss o stack till stan för att kolla på bio.


hell yeah!! fick ett "regnställ" .. eller sånt där med bra kvalitet för alla väder.. jättebekvämt o kommer bli super när man ska cykla.. blir ju inte att cykla till skolan, men förhoppningsvis jobbet om ett tag


Algot med sin fina traktor.. han e ju så sjukt tacksam denna gosse, för allt han får!! verktygslådan han fick av sin moster Lina, får klart följa med hela tiden osså. Han stannar varannan minut o ska "laga" något på traktorn som Händige Manny på playhouse disney.. hahahaha.. söte


killarna :)..

På juldagskvällen var vi på bio eftersom Peo hade fått biobiljetter i julklapp på jobbet och vi hade barnvakt. Man får ju passa på :D.. Vi såg "Avatar" som jag tyckte var jättebra.

 



Annandagen kom det ett roligt mms vid 4 tiden.. PM o Camilla hade fått sin lilla Elin!!! GRATTIS!!!
vad mysigt med en liten bebis! nästan så man blir lite sugen på en egen liten ju hihi..



det är krig var gång man ska få på honom overallen!


Johan, Algot o Eva pratar med Sofia på skype.. Algot vinkade o pratade på :)




Hos Linus o Carro. Leon och Algot lär känna varann lite :)


Kramas


jag har snygga strumpor :D


kör gocart hihi.. Algot e snart mästare ;)


lite bus




whiskeyn e framme


whiskeyn e slut ;) hahahahaha

en supertrevlig kväll blev det o vi var väl hemma runt halv 3. Alltid lika galet med dom två! :P tack!

Söndag och det var dags för Peo att åka till Gbg igen. Först sprang jag och mamma en runda. Jag är otränad, fy för rackarens!! men det var på tiden att man kommer igång ju. Nu måste jag hålla ett bra tempo på träningen osså helst. Får se vart det leder. Skjutsade honom vid 4 och sedan blev det en lugn kväll med dator o tv. Idag blir det nog en runda till runt byn, men först ska jag göra skolarbete.. försöker verkligen intala mig själv att kämpa på eftersom det inte är långt kvar, men det är segt, uh vad jobbigt det är!! nåväl, sketchup here I come!


Kommentarer
Carro säger:

Haha, sjukt bra bilder de två sista =P Galet galet! Ah Algot är verkligen en fin kille. Var så söt när han sa att vår gran var fin :) Tack för kvällen! Så kul att träffa er! KRAM

2009-12-29 | 11:28:36
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Sandrah säger:

Kul :)

2009-12-31 | 12:38:58
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback