Jippie!

Idag har varit en bra dag! jag har hunnit packa lite... stod och rensade ur en låda som vi haft i förrådet med massa blandat krimskrams. Tog bort några penslar och fick syn på en RING.... tog upp den o stirrade som ett fån på MIN FÖRLOVNINGSRING!!!!!!! det var ett år sedan jag tappade bort den nu.. det var alltså som jag från allra första början trott, Algot som förmodligen hittat den, lekt och stoppat den på nåt ställe där han tyckte den skulle ligga hahaha.... snacka om förvånad.. jag hade helt accepterat det faktum att det måste vara så att jag slängt den..


min ring..frostat vitt guld och blankt rött guld med en diamant :).. (kameran suger verkligen!)

för att göra dagen ännu bättre så ringde mamma och sa att hon fixat ihop ett matrumsmöblemang till oss i ek.. SUPERFINT verkligen och jag har världens bästa mamma som fixar o donar hit o dit :).. TACK! 

vi ville sååå gärna ha nytt för vårt är litet o skittråkigt billigaste möjliga IKEAgrej som vi köpte för 5 år sen, men har helt enkelt aldrig råd att prioritera det.. så perfekt detta :D .. 


detta bord e det, för 4 pers med en inläggsskiva.. perfekt eftersom vi inte kommer ha så stort kök.




typ dessa stolarna.. det blir antingen svarta, ek eller vita..vilka tycker ni? :)


som till vänster fast det ljusa då da... blir nog snyggt som tusan!! peo vill ha sånna stolar som e här till höger, men jag tycker det är lite väl "sånt alla har" (även om de osså väldigt fina) så vet inte riktigt.. men såfall köper vi till sånna sen.



Kommentarer
Anonym säger:

snyggt, schyssta päron ni har ;) roligt att du hittade ringen

2009-08-25 | 20:11:40
Ida säger:

Åh vad roligt att du hittade ringen! vilken tur!

Möblerna är också jättefina förresten, lite avis blir man hihi! Men lite svårt att få ner dom här kanske haha. kram kram

2009-08-29 | 21:34:53
Bloggadress: http://madrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback