Kulturkalaset

Igår började ju festivalen här i Göteborg. Den varar fram till helgen och massa aktiviteter och uppträden så klart. I helgen är det även Way out west så stan kommer väl fullkomligt invaderas av folk. Men men, det var mycket redan igår, trots en vardagskväll...Oh well....



Började dagen med Algot på dagis. Själv packade jag 6 flyttlådor till. Köket är nästan färdigt nu, förutom de saker vi kommer behöva under månaden. Algot sov till 3 när han väl kom hem, så då passade jag på att sätta om lite av min hårförlängning som höll på att trilla av. Dagen gick fort. Gjorde mig redo för en kväll på stan. 7 mötte jag Linnéa och Maria  på Kungsportsplatsen och vi fick ta några varv innan runt i centrum innan vi fick bord på en uteservering och kunde käka. Blev pasta a la polo för mig.. smarrigt kan jag tillägga! vi drack vin och snackade. Vi promenerade vidare upp för avenyn när nåt dåligt band började bröla på kungstorget så vi inte hörde vad vi själva tänkte längre. Dimond dogs först och sedan tillbaka mot kungsportsplatsen på nåt ställe ute. Blev en skitrolig kväll med tjejerna!



Kommentarer
Carro säger:

Jag är jättenöjd med min tatuering. Ville bara ha Leons namn i en enkel stil. Yes, jag gjorde den i Calella. Men när man gjort en vill man ha flera ;) Hoppas du blir nöjd med vad du än väljer att göra i höst! Kram

2009-08-12 | 14:00:52
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback