mitt i kaoset

Skulle egentligen tagit en shoppingdag på stan idag, men orkade bara inte gå där o leta efter grejor jag ändå aldrig hittar eller kan bestämma mig om.. ahh jobbigt! blev istället en packningsdag till... över 30 kartonger färdiga här hemma nu.. de är verligen ÖVERALLT i denna lilla lägenhet. Peo sa att i denna hastigheten kommer allt snart vara färdigt hihi.. ikväll packade han även ner högtalarna till hemmabiosystemet så vi har bara tvn:s egna (jisses vad det låter konstigt haha).. men det är ju ändå mindre än en månad kvar.. börjar bli mer o mer spännande och skrämmande ju närmre den 16e man kommer. men men.. det ska bli kul att få inreda o göra vid.. o vad kul det ska bli att göra Algots rum. Det ser jag nog mest fram emot. Han ska få ha sitt alldeles egna rum med en säng för en stor kille nu ju ;) och hylla med sina leksaker istället för en enda ynka liten låda o resten slängt lite överallt som vi har nu.. det har liksom inte fått plats att ha nån förvaring här. Algot har även fått en bilmatta av sin goa faster Tina m. familj för längesen, som vi inte kunnat använda än. Den ska självklart in på hans rum osså. Han som älskar bilar kommer nog tycka det blir underbart!



fiiint här hemma.. Nu har jag packat alla kuddar, filtar o mattor..Algot hittade en bra plats att ligga på ikväll :D


gullunge..ligger o kollar när Peo packar vårt Wii... nu blir det inte mer spel innan vi kommit till rätta i majorna :)

 
killarna kollar simpsons.. till höger ännu en hög av skräp..jackor o väskor som ska ut. Behöver jag säga att jag är rätt trött på att ha det såhär stökigt?


Kommentarer
Emma säger:

oh va härligt med flytt-kaos=)

Jag har inte heller varit hos tandläkare på länge, tyvärr har det resulterat i lite hål. Vi ska gå på formex- mässan, helt fantastiskt underbart roligt=) kram

2009-08-27 | 12:20:39
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
daniel säger:

vadå plockar undan Wii:t ?!?!? Han sitter bara å slappar i soffan ju ;) Algot ser ju ut att trivas på höjderna ;)

2009-08-27 | 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback