friidrott o helg

Har kollat MYCKET på friidrott nu ett tag. Det är perfekt tidsfördriv hihi.. Förståss har BOLT varit en person att följa och han har ju imponerat totalt på ungefär hela sportinresserade delen av världen..jag blir så road av att han verkar vara sån clown osså. Han och Powell såg lätt ut att ha mest roligt där :)...  men jag måste ändå få säg att det som berörde mig mest var ändå australienaren  Steven Hooker som gick ut med skadad ljumske och mage.. och tog hem guldet i stavhopp med TVÅ hopp!!! utan uppvrämning..  det är helt makalöst! annars tycker jag oxå det var väldigt skoj att Tyskland, med sin hemmapublik, lyckades ta väldigt många medaljer och Amerikanska sprintertjejerna var även dem jätteroliga att följa!



mums med gottis från godisparadiset "4-gott" :D hihi..blev mkt onyttigheter denna helg...


Det har oxå varit mycket packning i helgen. Vi har fått hit massa mer flyttlådor så det är egentligen bara att lägga ner, tejpa igen och börja på nästa. Här är verkligen kaos, men jag har fått börja vänja mig vid tanken att det får se ut såhär fram till flytt nu.



såhär ser vår vacka lägenhet ut för tillfället :S


 


kottis ville vara med på bild :)




passade på att färga om håret :)..nu har det varit svart 1 ÅR!! .. påbörjat att sätta om förlängningen osså, men orkar inte så många i taget för det är jobbigt och gör OOONT! önskar Lina var här o hjälpte mig ;).. iaf så är 6 gjorda nu.. minst lika många kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback