flyttpackning och träning

Tvättat alla kläder och sedan även soffklädsel, filtar, prydnadskuddar och gardiner förra veckan. Det ska packas ner nu, för sånt behöver ju inte tvunget vara uppe tills man flyttar. Man får börja nån stans ju. Soffan var jag ju dock tvungen att klä igen hihi.. hade inte varit så bekvämt annars kanske. Den blev väldigt fräsch!  den har tålt barnkräk i nästan två år, yoggi, glass och annat kladd. Den var därför inte alltför snygg....Nu har jag även börjat packa ner köksgrejor som man inte använder så ofta, samt böcker och annat smått från klädkammaren. Måste ha fler lådor!

Jättevarmt var det ett par dagar förra veckan. Höll till ute på terassen. Algot i en badbalja under parasoll och jag i solstol haha.. man får ju passa på att njuta mest det går. Nu är det återigen ganska ostadigt ju. Varmt ena sekunden, ösregnar nästa..



Har varit på stan och shoppat en ny partyklänning oxå..letade efter skor och linne, men blev mest irriterad på att jag inte hittade nåt bra.. så det blev en klänning tillslut istället. önskar jag tyckt det var roligare att shoppa alltså.. skulle vara så mycket lättare! roligt att ha nya kläder sen iaf :)


 hittade den för 49 kr på 70% rea :)


peo tyckte den övre bilden var töntig för jag kollade på tv när han fotade..  så får väl lägga in en som han tyckte bättre om osså :)

Har för övrigt satt fart på mig själv en aning efter att blivit liite försoffad under semestern. Tänkte att jag inte skulle gräva ner mig alldeles för mycket iaf. Det går hyfsat när jag inte sitter hemma och glor. Då tänker man på tok för mycket... har hunnit med 4 mils powerwalk och ett yoga pass förra veckan.. flitigt va?!! :) Får se om jag orkar vara lika flitig denna. Är ju kulturkalaset nu, så kommer nog vara full fart iaf!


Kommentarer
Sandrah säger:

skitsnygg klännign på skitsnygg tjej ;D

2009-08-12 | 20:52:04
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback