19 aug

Idag skrev vi på kontraktet till nya lägenheten. Var uppe med tuppen och ner till södra vägen och familjebostäders kontor. Så nu har vi den alltså. Jag gick hem och somnade en timme på soffan därefter. Sen blev det packning i stort sätt hela dagen. Fick ihop en hel del kartonger och ställde allt prydligt i hallen. Så nu är där ett berg av färdigpackade lådor.. o det e en hel månad tills vi ska flytta. Men förra gången var jag alldeles för sent ute så det vill jag inte göra om. Bättre att det står där då.. det är ju inget vi behöver ändå.

Det är 5 år sedan macke lämnade oss idag. Man tänker ju på det vid sådana speciella datum, som hans födelsedag och så nu då.. han fick leva alldeles för lite. Glad och allert som han alltid var, med hur många vänner som helst och humor utöver det vanliga hihi.. vi saknar honom!



Just nu kollar jag på Barca mot Manchester city.. Zlatans debut. Känns som det kan bli jätteskoj att ha honom där, men vi får väl se. Hoppas på ett mål snart iaf, för de ligger under :( buhu...

Kommentarer
daniel säger:

som tur är hyr vi ett extraförråd där vi har alla lådor. så det enda vi märker av i lägenheten är att det blir mindre saker ;)

2009-08-23 | 10:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback