På stan och projekt

Börjar bli usel på det här med att uppdatera bloggen. Har så himla mycket i skolan just nu. Ni får hålla ut helt enkelt. I vilket fall som helst skulle jag nu suttit i mittkritik med tre kritiker och fått lite respons på vad vi gjort hittills i projektet, men utslagen ligger jag här med min kära laptop och gör mest ingenting istället. Igår satt jag på skolan till över 7 på kvällen och kände sedan att jag verkligen inte orkade mer. Hade ont i hela kroppen och kände mig kass. Kom hem och började nästan direkt att spy som en tok. Spenderade hela kvällen som en boll på toagolvet och hade värsta frossan. Det gick över i feber och jag lyckades somna. Idag har jag värk överallt, feber och mår sagolikt illa så inte kunnat stoppa i mig nånting. Fy fan vad jag hatar att vara sjuk!! dessutom blev vi ju inte helt klara med vår inlämning igår för Maria blev nästan precis samtidigt illamående och sjuk. Vi hoppas nu på att få presentera vårt projekt på fredag istället... Sålänge kan jag passa på att uppdatera er om dagarna som gått...

I lördags fick vi  lite sovmorgon. Vid 10 åkte mamma och pappa till stan. Vi gav Algot mat och fixade lite innan vi åkte efter. Käkade lunch på mixit och gick sedan lite i affärer. Jag köpte en tjock tröja o en tunika mamma o pappa köpte en till mig som var lite mittemellan. Har köpt smycke oxå, det har jag glömt att nämna hihi. Får se om jag orkar fota i veckan




På mixit o käkar lunch


Mormor o morfar köpte ny fin dress o t-shirt på Zara till lille Kotten.

lördagskvällen körde jag o mamma o handlade, lagade mat och käkade innan jag o Peo åter lämnade Algot till sin mormor o morfar och begav oss till Bergakungen för bio. Marley and Me. Den var lite väl mycket drama för min smak, men helt ok. Det var endel sjukt roliga inslag =)


söndag körde mamma o pappa tidigt till Ullared. Algot hade feber så vi tog det mest lugnt. Jag sprang och efter det spelade Peo pingis. Därefter var det mest skolarbete.


Algot med sin nalle han fick av sin morfar i julklapp

måndagen jobbade vi hos Maria på kungshöjd för att komma från stressen och höga ljudnivån på skolan lite. Vi hade alltså nära och bra till stan på lunchen o käkade skitgod dagens på en resturang på Kungsgatan. Annars satt vi som klistrade vid datorskärmarna hela dagen och kvällen. Hennes sambo lagade middag till oss. Dessutom hade han köpt öl och snax till oss så vi hade riktigt jäkla skoj på kvällen. Fick en himla massa gjort och jag begav mig hem sent på natten.




Modell över platsen och vårt projekt än så länge. Tak och väggar är inte med, bara form :)



Kommentarer
Daniel säger:

Ahh shit. inte roligt att vara sjuk. hoppas det är bättre! skönt med lite sällskap av familj. Det ser ut att bli bra det dära, med modellen o allt. Jobba på men inte för mycket :D



Ha det bra och hälsa resten av familjen.



Vågar ni er på en MarioKart omgång är det bara att höra av sig. Var länge sedan sist. Har ju sett att nu tränat lite ;)

2009-04-01 | 20:58:31
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Carro säger:

Åh tråkigt att va sjuk, hoppas du känner dig bättre nu! Hoppas på kort på dina inköp :)



Fin modell ni har gjort! KRAM

2009-04-01 | 22:54:43
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback