Lite nytt

Är inte så trött för har sovit hela dagen. Har värk i hela kroppen dock och det var verkligen tur jag stannade hemma idag/igår nu. Har inte haft mycket ork alls. Man tror man mår bra igen när man bara sitter i sängen vid datorn, men så fort man kommer på benen så märker man att energin är extremt knapp.. jaja..

Här kommer lite bilder på kläderna jag köpte o fick i helgen =).. även smycken som köptes förra veckan. Kameran har fått fnatt eller nåt, för kvaliteten är riktigt usel, men jag är mkt nöjd med alla inköp iaf :D... byxorna är de svarta Peo köpte till mig för ett bra tag sedan, som jag aldrig orkade fota. Samtidigt köpte jag ju ett par jeans för 59 kr på Zara som jag sandpapprade för de skulle bli håliga hihi.. det var iaf de jag använde på konserten i helgen tillsammans med tröjan som även den inhandlades i samma veva (den var dock volang på som jag sprättade väck och ersatte med snygga nitar hihi)..så nu har ni sett allt iaf.. oh well.. denna helg var det bara tröjor iaf... håll till godo


den är egentligen mer "grön".. blev lite skum färgåtergivning. Väldigt mysig tröja iaf =).. Pepper


Tunika, oxå Pepper



tröja från OBJECT collection fick av mamma o pappa :)





Som sagt ganska usla foton, men skitfina smycken hittade jag. "Top Collection" på glitter är de öronhängen uppe till höger samt ringen från. Köpte tre par till där, men orkade inte fota alla. Det är ganska vanliga små med pärlor typ. De till vänster hittade jag i nån liten "udda" butik som jag inte minns namnet på ens haha..

Kommentarer
Elin säger:

Mycket snygga grejer!

2009-04-03 | 08:20:57
MLE säger:

Åh vad fin du är, döläcker hår oxå! Trevlig helg-E

2009-04-03 | 10:42:32
Bloggadress: http://livetfranminsida.blogspot.com
Hanna säger:

Tack! :)

2009-04-03 | 11:23:57
Emma säger:

**fina du!****

2009-04-03 | 13:10:37
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Carro säger:

Du är så fin!

2009-04-03 | 13:15:45
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback