Förkylning över

Äntligen har min förkylning blåst förbi. Eller nja, lite snorig o sådär är man ju än, men igår kunde jag faktiskt träna. Sprang 5 km för att börja lite nätt. För övrigt var det helt underbart väder och jag bara myste. Finns det nåt bättre än vårsol och värme? Tyvärr satt vi inne nästan hela dagen (märk, trots påsklov) och caddade massa planer. Det är dock jäkligt kul just nu, för vårt hus börjar falla på plats. Vi promenixade ner till korsvägen och stegade runt på platsen IGEN för att känna in hur husen kommer kännas här. Det är inte helt lätt att föreställa sig ett stort hyreshus med 50 lägenheter på en helt tom yta ju =).. men men, det kommer nog bli skitbra detta. Nästan så man vill att det ska byggas på riktigt nu ju.

I måndags var det plugg då osså. Vi fick tag på Ola Nylander på morgonen och kunde få vår "mittkritik" en timme på förmiddagen. Var ju skitbra. Hörde av andra i klassen att de som hade varit med på "riktiga" mittkritiken i onsdags hade inte hunnit få mycket respons och alla hade inte ens hunnit presentera, så vi missade nog inte allt för mycket genom att vara sjuka ändå. Fick nog mycket mer ut av måndagen. Det var verkligen som om mycket klickade därefter.

Idag blev sista dagen med cad innan lovet börjar för oss oxå.. har suttit ensamma på skolan alla tre dagar, så resten har nog unnat sig en lediga vecka... Vi har kommit en bra bit och de flesta lägenheter är klara. Nu är det gemensamhetslokaler och fasader och massa massa annat innan nästa kritikomgång. Kommer nog få jobba lite i påsk osså. men men.. just nu ska jag bara njuta av kväll. Ska springa idag igen är det tänkt. Peo är ute nu först bara.

Blir massa träning som gäller framöver. Komma igång igen efter förkylningen och inte tappa nu innan varvet. Jag vet i fan hur jag ska orka, men runt ska jag!! nu har mina tår äver fått välbehövlig vila. Stackars dem...



insidan av värst skavda tån har nu fått skinn igen iaf och inte lika blå nagel längre =)

förresten chattade jag med min söta tvillingsyster i söndags. Fastnade totalt och kom inte i säng förrän 4 på morgonen.. saknar henne nu ju. Ska bli så skoj att ses när vi fyller år hihi.. Tack för en trevlig pratstund sötis. Hon skickade ett foto till mig osså.. i Madrid är det tydligen vår redan iaf =)


Ida med sin nya cykel :) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback