Tavla

I söndags slutade jag 3. Peo fick sina presenter, en parfym blev det ändå, samt en deo i samma, Lacoste red. Han har haft den för nåt år sedan osså och ville ha samma igen, så det fick bli så. Han fick även en Wii remote med nunchuck, men den har jag skickat efter och i och med att jag alltid är ute i god tid (lika sen vartenda år) så hade den inte hunnit komma. Den lär väl dyka upp denna veckan iaf. Vid 6 kom Anna och var barnvakt till Kotten. Jag och Peo var ute och åt på resturang och tog en liten promenad i det kalla höstvädret. Han var mycket nöjd med sin födelsedag iaf och Anna hade haft väldigt trevligt med kotten, så en bra kväll alltså.  Vi passade även på att gå inom chalmers för att se om min utskrift kanske kommit, och en hade faktiskt lyckats mata sig ut :).. lite fel färg dock, inte alls den jag valt, men jag satte upp den på kvällen ändå, vilket då gör tv-rummet färdigt äntligen =).. Kanske det blir någon enstaka kudde mer sydd eller så, men över det hela så är vi nöjda nu !! 

Igår hände inte mycket alls. Vi busade mest hemma. Algot började härma hundläte, så nu när man frågar "vad säger hunden?" så säger han "voff voff"..fick det till och med på film, så den kommer upp när jag har tid att lägga in den.

på kvällen tränade jag igen, boxning. Det går bra nu. Tränar varje dag på nåt sätt. Typiskt nog vaknade jag dock idag med en svullen hals och känner mig allmänt kass faktiskt. Hoppas verkligen det lägger sig snabbt igen och att Peo o Algot slipper. Men jag får nog bli inne idag. Ska se till att boka tvättid och lite annat smått och gott. I helgen kommer mamma o pappa o Ida. Ska bli jätte kul. Massa att göra nu..


Tvrummet med sakerna som inte var fixat förra gången jag la upp bilder...Nu är det nog färdigt. Nya mattan (Peo ville inte ha bara små, så vi fick ta en stor och lägga de små vid sidan om, men det blev jättesnyggt det oxå), tavlan, kuddarna (de jag sytt själv i samma tyg som gardinerna, de andra var där sist oxå ju) o duken.

'
Lite närmre titt på tavlan. Den är lite för ljusgrön, det var meningen den skulle få samma färg som det andra i rummet, men det blev fel på utskriften. Får väl göra om när det finns tid =).. Nöjd med den annars. Häftigt när man kan få så bra kvalitet i den storleken. "Photoshoppad" i det formatet och det var inte lätt kan jag säg. Det var med nöd och näppe som datorn klarade av att bearbeta den. 160cm lång, 80 hög :D .... Det e iaf vi tre liggandes i husvagnen i somras =)



denna bild e det för övrigt...snygg den blev på väggen  för 25 spänn va? :D blir ju lite mer personligt oxå


Kommentarer
Josefine säger:

Tavlan blev jättefin!

2008-09-23 | 14:12:54
Bloggadress: http://fridahjoosefine.blogg.se/
Carro säger:

Fan va fin!!!! Sjukt jäkla snygg!!! Verkligen personlig, sån vill jag ha...i framtiden ;) KRAM

2008-09-23 | 16:17:38
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Sandrah säger:

Åhh sjukt snyggt, sån vill jag också ha!!! Fast på oss :D

2008-09-23 | 18:58:54
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
emma säger:

Jättefin!!!!!!

2008-09-23 | 19:11:45
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Ia säger:

wow, jag vill med. Du är så påhittig.

2008-09-26 | 10:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback