Besök från skåne

Fredagen flöt på snabbt. Av någon anledning sparar man allt man har att göra till slutet av veckorna, och då får man plötsligt fullt upp =), men det är bara skoj att få lite att göra. Camilla och Leo kom iaf vid 10. Det blev mycket snack och bus. Algot och Leo tyckte nog om att leka tillsammans fast Leo blev lite arg på Algot när han kom för närma hihihi. Det var ett tag sedan vi träffades, så det var jättekul att se hur stor Leo blivit. Han är en riktigt liten cooling och han kämpade för att krypa nu, dröjer nog inte alls länge till :) .. Vi var ute och käkade lunch på backaplan med Peo o PM oxå. Efter en väldigt trevlig dag fixade jag lite här hemma o började på maten. Vid 7 kom sedan mamma, pappa och Ida. Vi käkade tacos och firade Peo lite eftersom han fyllt år ju. Det blev såklart massa massa bus med Algot, så han var inte riktigt klok hihi.. sicken buse han är! Mormor lärde honom även att säga Brrrrrrm när man frågar hur bilen låter eller han ser en.. så det e ljudet som gäller här hemma nu.. brrrrrm och voff :D haha..

Lördag så passade vi på att ta lite sovmorgon. Tog bilen till babysimmet vid 13. Var riktigt sent ute, men vi hann =).. Ida och Peo badade med Gotten o jag fotade lite. Mamma o pappa gick på stan och shoppade sålänge (de hade åkt in tidigt för att hinna med mycket), så vi mötte upp dem efteråt. Vi käkade lunch och sen blev det lite shopping till. Vi letade efter en vinterjacka till Algot men kunde inte bestämma oss. Han har ju ändå skinnjackan sålänge, så det går ingen nöd på honom. På kvällen käkade vi god middag samt en smaskens äppelpaj. Riktigt mysigt med lite besök :)... Ida gick ut på stan med sina poolare. Det var meningen vi skulle följt med, men vi orkade inte. Istället passade vi på att gå på bio tillsammans, bara jag o Peo. Vi gick 23.30 på Wall-e.... det var inte så stort utbud så dags, och innan på kvällen var det fullbokat + att vi inte skulle hinna till varken 7 eller 9. Vi gick ner nån timme innan så vi kollade läget på stan oxå. Bian var superbra o det blev många skratt, men jag skrattade ännu mer åt kortfilmen som var innan. Pixar gör ju alltid en ny sådan som bara visas på bio, innan själva huvudnumret =)... Bian var slut halv 2. Så då promenerade vi hem eftersom bussen slutat gå.

Idag var vi och badade med Algot igen. Återbad eftersom vi missat en tid för nån vecka sedan.. Denna gång bada jag o Peo med honom, o mamma tittade på. Gotten hade lika skoj idag =).. Mamma o pappa körde hem vid middag och vi har mest slappat. Jag ska städa upp efter helgen nu tänkte jag. Ser inte klokt ut här.

Kommentarer
Josefine säger:

Kul med familjen på besök. :) Jag har med klädproblem, behöver också hitta någon overall eller något till Moltas, börjar bli lite kallt nu. Men har inte heller hittat något ännu.

2008-09-28 | 20:37:22
Bloggadress: http://fridahjoosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback