Tidigt

kl är nu 06.32- Jag beundrar er som ofta måste jobba lördagar och gå upp såhär dags. Trött är bara förnamnet. (Även om man måste gå upp såhär dags ibland med Algot så kan man ligga framför tvn och slappa ett bra tag efter). Vi satt uppe till 1 igår, man vill ju ändå njuta av fredagskväll och vi var ute och promenerade till 23, så tiden därefter gick väldigt snabbt. Nu ska jag dra mig iväg till jobbet snart, ut i kylan och de för en gång skull tomma Göteborgsgatorna. Ingen som går upp såhär tidigt av egen vilja antar jag haha..  Gå runt mellan de gamla hela dagen. Här har man minsann inga bilar i hemtjänsten för de gamla bor relativt nära varann och där jag jobbar är det värre att cykla då backarna är måånga och långa. Får se det positivt, man får motion och pengar. Jahapp, om man skulle ta och äta färdigt frukosten. Håll tummarna att jag slipper regn!

Kommentarer
Josefine säger:

ja de e inget roligt att gå upp så tidigt. Just vid den tidpunkten känns det som man e som tröttast. Du har ändå tur att ha så pass nära till ditt jobb, jag har typ 3,5 mil till sjukhuset så jag får gå upp ännu tidigare å de grämer mig rätt mkt. Skulle funnits sjukhus i östra göinge haha.

2008-09-20 | 10:39:28
Bloggadress: http://fridahjoosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback