Promenad

Idag gick vi upp halv 8 och Algot har endast sovit mellan 12.30 - 14.00..(annars kan han sova upp till 3 timmar på sin middagslur).. Sen har det varit full rulle. Gott humör som tur är. Jag bestämde mig för att gå en runda vid 3. Det blev powerwalk på något mer än 1 mil. Skönt. Gick i nästan 2 timmar. När vi hade 3 km kvar och kom till korsvägen, så ville Algot säga att nu får det vara nog. Han kände inte alls för att sitta stilla i vagnen längre då och så var han hungrig till på köpet. Så jag fick stanna och ge honom lite välling och sedan fick jag busa med honom lite mest jag gick den sista biten. Annars var det hur härligt som helst. Fick man nåt att göra i väntan på Peo oxå nu på fredagseftermiddagen och allt. Den känns alltid så mycket längre än alla andra eftermiddagar, för man vet att man ska få ha Peo hemma hela helgen sedan och det är så gött! Ikväll ska vi förhoppningsvis göra nåt gott att käka och sedan blir det tvn. Nu har jag tränat nog för idag. Skoskav har jag oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback