Peos födelsedag

Nu sitter man då här igen, på väg till arbetet. Igår var trist, men det får gå. Bara en jobbdag kvar nu ju.. sen ska vi fira Peo, jag och Algot =).. Algot står för övrigt och hänger vid mitt ena ben nu och tycker jag ska ge honom lite müssli. Han är bra på att tigga. Han tar ut nappen och smackar på ett väldigt ljudligt och härligt sätt =).. han gör detsamma när han vill ha en napp och inte hittar en =). Nåväl, nu får jag gå o sminka mig om jag ska se någorlunda normal ut idag, täcka snygga påsarna under ögonen.
Hade velat ge Peo frukost på sängen som jag brukar, men han tyckte det var för tidigt, sa han igårkväll.. och ja, det är ju han som får bestämma på sin dag. Han är förmodligen inte vid halvt medvetande om jag skulle göra det heller. Han är bra att sova vidare och ändå föra en normal konversation, vilket han förståss aldrig kommer ihåg senare. Det blir nog iallafall bättre att ta det när jag kommer hem. Fast nu verkar det som han måste gå upp ändå, eftersom Algot är pigg som en mört. Aja, nu blir det att byta en blöja och sen ut i kalla stan..

Grattis min älskade underbara Peo på din födelsedag!!




o grattis även till Ange och Glenns kära lilla Alfons som ju fyller 1 idag!!!


Kommentarer
Sandrah säger:

Grattis grattis! =)

2008-09-21 | 08:08:28
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Camilla säger:

Grattis till dig Peo önskar PM, Leo & Camilla

2008-09-21 | 18:08:57
daniel säger:

Grattis Peo!! Jag försökte skicka ett sms till dig men jag vet inte om jag har ett stengammalt nummer. Tror jag har samma nummer som du hade på gymnasiet i min telefonbok. Jaja... Tanken som räknas, nu fick du reda på den oxå iaf ;)

2008-09-21 | 22:25:23
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Tjolina :) säger:

Haha vilken rolig bild på barnen. Undrar vilken Alfons är lik där egentligen.

2008-09-28 | 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback