inte 100%

Igårkväll bajsade Algot säkert 10 ggr. Han var redan röd i rumpan, men trots att vi smörjde och vi badade istället för att torka honom och vi hade honom utan blöja, så hade han så ont att han varken ville sitta eller ligga. När vi tog av en blöja så räknade han med att vi skulle torka så han storgrät innan vi ens rört honom och när vi väl skulle torka så skakade han av smärta.. jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Grymt var det, och jag är inte vad vid röda rumpor, då Algot haft det kanske högst 2 ggr sedan han föddes, så jag visste inte vad man borde göra för att lindra. Tillslut fick han iaf en alvedon och vi lyckades somna honom. Han fick sova i vår säng för att inte bli så varm.

Idag känns allt mest piss. Jag har fått tillbaka mina "myrkrypningar" i benen, så var gång jag går och lägger mig så är det en ren fasa. Vilket oftast resulterar i att man drar ut på det. Sååå, både lördag och söndag har jag gått och lagt mig vid 3, för att vara så trött som möjligt. Detta gör dock inte situationen mycket bättre, utan det tar ändå ca en timme att somna. Så 4 då alltså. Det var lätt igår eftersom då kunde Peo ta Algot på morgonen och jag sova vidare, men imorse vaknade Algot i vår säng kl 6 och började klättra på mig och hålla på att busa. Slutade med att han rev sönder mitt tandkött så det rann blod och jag var tvungen att gå upp o skölja munnen. Gjorde en välling och la honom i sin egen säng. Där somnade han om till 8, då Peo ringde och väckte oss *aaaargh*.. Så efter knappt 4 timmars sömn, fick jag alltså asa mig upp. Nu sitter jag här som en zombie. Har precis gjort disken och slått sönder två saker eftersom jag är sjukt klumpig, helt till vanligheten... Ska göra mig färdig för en lunch med tjejgänget från klassen. Ska bli så roligt att träffa dem alla igen. Det gör mig säkert på bättre humör =)

Kommentarer
Sandrah säger:

Usch exakt sådär var ju Devin då när vi var i göteborg, bajsade 10 gånger (minst) om dagen i två-tre dagar. Han skakade av smärta varje gång han så ens kissade för det sved så :(

2008-09-08 | 13:28:34
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Josefine & Moltas säger:

aj aj aj verkligen inget skoj. Hoppas han är något bättre idag. Nu är bloggen underuppbyggnad, bilder kommer inom kort.

2008-09-09 | 19:15:12
Bloggadress: http://fridahjoosefine.blogg.se/
Anonym säger:

strö med potatismjöl på den röda ruman du ska se att det hjälper// L

2008-09-09 | 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback