haaaalllå var är du?

I denna vecka har inte mycket gått rätt. Jag är på skrämmande dåligt humör just nu. Jag har inte ätit heller, vilket gör det hela ännu värre för jag är grymt matagressiv. Just idag är allt botten. I måndagskväll upptäckte jag att min förlovningsring inte satt på fingret där den hör hemma. Trodde självklart att jag måste lagt av den hemma. Men nu har jag letat och letat utan ett spår efter den. Förutom att den var dyr , så är den ju värdefull på många andra sätt och vis. Den var ju dessutom gjord efter våra önskemål, så unik.. En av de mest betydelsefulla prylar man har. Att tappa sina nycklar eller pengar eller va tusan som helst, kan man ju faktiskt ersätta, men en förlovningsring känns lite mer speciellt :(.. så idag är jag ledsen! jag hoppas verkligen den dyker upp, att kanske Algot fått syn på den när jag tagit av den och lagt den på nåt snitsigt ställe. Jag har rivit upp och ner på soffor, kuddar, säng o massa annat, men jag hittar den helt enkelt inte..jag vet, det är världsligt, men jag tycker det är jobbigt ändå! skit oxå!  får jag gråta nu?


Kommentarer
Camilla säger:

Jag tycker inte att det är värdsligt! Ringarna bytte ni ju under ett speciellt tillfälle som aldrig kommer tillbaka. Men som tur e så har ni ju ändå minnet kvar, det kan ju ingen ta ifrån er. Men jaaa du får gråta!! Det hade jag gjort om jag haft en.... ;-)

Kram på dig, hoppas den kommer fram snart!!

2008-09-10 | 16:22:49
Sandrah säger:

Klart du får gråta, det hade jag också gjort om jag vart förlovad och tappat bort ringen.. Inte bara så att man fixar en ny hur som helst, den har ju sån betydelse!! Hoppas du hittar den!!!

2008-09-10 | 16:44:23
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Carro säger:

Hoppas du hittar den snart!! Håller tummarna. Verkligen inget kul ju. Kramis

2008-09-10 | 21:11:16
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Daniel säger:

Ahh... Trist. Kan bli så knäpp på sånna saker. Det är precis som du säger en värdefull sak på många sätt. Att den sen är så liten är ju inte heller någon fördel. Hoppas du hittar den snart!

2008-09-11 | 12:16:52
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback