Fått lite gjort

Igår åkte vi till stan för att köpa "snorfrida" till Algot (äntligen), mer alvedon och  mer nässpray. Därefter blev det IKEA för att handla en matta och käka lite såklart =) hihi..sedan blev det även en duk på Inside home.. vilket gör att det bara är tavlan kvar nu innan vårt vardagsrum äntligen kan klassas som färdigt. Hela utflykten tog typ 3 timmar, så resten av kvällen spenderade vi mest med att leka lite med Algot i alvedontopparna och sedan sprang jag ca 5 km när han sov. Sprang förbi ett dagis som jag tyckte såg jättemysigt ut, med stor gård och i ett område där det inte kör alls mycket bilar samt är lite grönt omkring. Därför satte jag mig vid datorn direkt när jag kom hem. Kollade upp på kartan, letade upp dagiset och läste lite om det. Sedan fortsatte jag i rena farten att välja de andra 4 dagisen vi kan tänka oss oxå. Idag skickas lappen in. Ahhh ska bli sååå skönt att få det gjort. Det var som att det var meningen att jag skulle springa lite fel igår och komma in på bakgatan o förbi dagiset =) hihi.. hoppas nu bara på en plats oxå!

Idag vaknade Algot återigen med 39.4 i feber, vilket han gjort de senaste 3 dagarna. Nu får det vara nog. Jag satt uppe med honom halva natten (till 5) inatt för att han inte kunde sova. Han har jobbigt att andas för allt slem och kan knappt behålla maten fast han är hungrig. Jag ringde sjukvårdsupplysningen nyss och nu blir det akuten. Jag ska packa lite att läsa o äta. Sedan blir det att spendera kvällen i en hård stol på Östra.. men vad gör man inte för sitt barn!


Kommentarer
emma säger:

hoppas att lillen snart blir bra

2008-09-01 | 15:59:37
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Daniel säger:

Nej men vad tråkigt. Hoppas det blir bättre snart!

2008-09-01 | 16:07:29
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Vickan säger:

Har tänkt på er hela dagen, kunde de hjälpa kotten på akuten? Många många kramar

2008-09-01 | 22:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback