Kväll

Det börjar närma sig, min kotte är snart 1 år!!! det är helt galet. Han är så stor, men ändå min lilla bebis fortfarande känns det som :).. Ska ut o handla present till honom nu i dagarna. Får se om man hittar nåt skoj. Spännande att se hur han reagerar av kalaset sen, att vara så i centrum och om han fattar vad som ska göras med alla de där paketen =)..

Imorrn kommer Ida. Bra att man kan få lite hjälp nu till kalaset och få träffa henne lite extra nu innan hon flyttar. Kul.

Ikväll har jag inte mer att skriva. Känner mig helt utpumpad. Har varit så galet trött ett par dagar nu. Ingen alls lust till något, men vädret är ju katastrofalt oxå, så det bidrar väl. Hoppas på en fin helg iaf!





Kommentarer
Camilla säger:

Åååh så häftigt att kotten snart fyller ETT år!! Men jag visst är det konstigt oxå att det går så fort och våra bebbar snart är stora killar!!

Vi kommer sååå gärna på söndag!! Ska bli kul!! Nåt särskillt stor-killen önskar sig??

Kram!!

2008-10-22 | 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback