Irriterad

Idag är jag sådär allmänt irriterad att jag inte går ner i vikt snabbare. Har dagar då det känns helt hopplöst och dagar då man ändå tycker att det borde gå lite sakta, eftersom man ju vill förbli smal sedan. Nu har jag inte gått ner något alls på ett tag. Gått upp ett halvt kilo istället, trots att jag verkligen håller koll på allt jag äter och tränar åtminstonde varannan dag. Som tur är fortsätter centimetrarna att trilla av mig. Det är ju huvudsaken, men det känns ändå bättre när vågen oxå vill visa på att man gör rätt för sig. Förmodligen muskler som byggs i min föredetta helt sjukt otränade, slappa o pluffsiga kropp. Självförtroende nu Hanna, inte ge upp för detta! jag sätter ett mål på - 8 kg till jul. Då ska Peo köpa en fin jacka till mig o min nya figur. Om jag tar 8 fram till jul, så är det bara 7 kvar sen. Det är ju toppen. Det är ju inte så orealistiskt heller. Japp, nu ska jag ta nya tag.

Kommentarer
daniel säger:

Det är sånt som händer. Träning innebär oftast ökad vikt (dock på ett annat sätt). Det är inget att hänga upp sig på så länge kilona är koncentrerade på ställen som man vill och önskar.

2008-10-22 | 16:13:12
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Emma säger:

jag hejar på dig, heja heja!!!!!!

2008-10-22 | 22:07:58
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Sandrah säger:

Muskler väger ju mer än fett och så länge du går ner i cm som är det viktiga så borde det inte spela roll vad vågen visar

2008-10-28 | 09:40:50
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback