Hanna är på biii'iiild


Hittade denna ljuvliga när jag satt o scannade nätet lite ikväll. Underbara Hälge, precis min humor..

förmodligen bara min älskade Peo som förstår det roliga med rubriken, men låt gå för det.. endel saker har vi faktiskt jäkligt roligt åt bara för oss själva..Saker som egentligen inte alls är roliga, men blir det bara för att det är vårt eget skämt.. torrt och helt uselt, precis som det ska vara!! puss på dig älskling! (jag vet nog att du skrattade när du läste rubriken och ler en extra gång när du läser detta)


Kommentarer
Peo säger:

haha, ja det var lite roligt faktiskt. Fast det var Johan som började med det för en massa år sedan..

2008-10-30 | 15:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback