Nyklippt

Ikväll är jag supertrött så bloggandet blir kort och foto får vänta tills imorrn. Algot somnade sent igårkväll och vaknade mitt i natten vid 3 och gallskrek..kom, endast vid halvt medvetande, på att han inte ätit så mycket på kvällen. Så mamma, snäll som hon är, sprang ner och gjorde välling. Han fullkomligt inhalerade flaskinnehållet och satte in nappen, drog åt sig täcket och somnade om till 9.30 imorse :) hihi.. helt slut stackaren. Jag kunde inte somna om inatt dock och har inte fått överdrivet många timmars sömn. I middags passade jag på att vila under mammas solarie här hemma. Gött vill jag lova!
Kvällen spenderades i Åhus och K-stad. Lina klippte o färgade mig på salongen i Åhus o mamma var på fotvård på ett ställe i närheten.Pappa var barnvakt åt Tova o Algot som sprang runt oss o lekte hur snällt som helst. Algot gillar sin kusin minsann. De kramas och leker o Algot härmar allt Tova gör. Det ser så galet roligt ut :) ... Fika följde hemma hos Lina i stan och Algot fick present av Tova o Lina eftersom de inte kunnat vara hos oss när han fyllde 1.. han fick byggklossar och bilar och tyckte det hela var jättekul! han busade oxå med deras katter, men är lite rädd för dem, så han springer efter, men när de vänder åt hans håll så springer han till närmsta bästa person och slänger ut armarna "hjälp mig" haha.. =)...vid 9 begav vi oss hemåt igen.. Algot sover nu gott och jag ska göra honom sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback