Lördag

Inatt har jag hostat så jag knappt kunnat sova alls. Min astma har nog tagit fart i denna sega hel*etes förkylning som aldrig tycks ta slut. Är dock inte lika hes längre. Jag är så oerhört rastlös för att jag inte kan träna. Jag vill ju inte tappa allt nu när man är igång, men det har gått nästan 3 veckor nu, sedan jag sprang eftersom dumma dumma virusen aldrig vill lämna min kropp. Försökt vara ute och gå lite, men hostan blir för intensiv. Jag får helt enkelt bara vänta ut det hela antar jag.
Algot har dock blivit bättre med hjälp av penicillin och vila, är busig och glad o hittar på hyss som vanligt. Han hjälpte mig att tvätta igår hihi, hoppade in i torkskåpen och satt där och gapade för det lät så roligt när det ekade såklart ;).. men han sov under mesta tiden som tur var. Jag fick även massa annat gjort igår. Städat, diskat och fixat en massa massa som behövdes. Känns bra när man har en sådan dag.

Vår lilla hulken! :)

Algot fick tag på karamellfärgen. Buuse! hörde bara Peo som sa: "Aaaaalgot, vad gör du?" lugnt och stillsamt och skrattade sen högt "Hanna, du MÅSTE se detta"


Idag vaknade jag helt slut kl 8 i och med jag inte fått så mycket sömn pga hostan. Efter att fixat till Algot inför dagen tog jag kortisonspray, bricanyl, nässpray och en alvedon, . Sedan gav jag Algot till Peo så han fick gå upp o leka med honom. Själv sov jag gott till 11.15 :) .. Nu under eftermiddagen har vi varit på stan o hämtat ut hur många tågbiljetter som helst haha.. alla till o från skåne under julen och stockholmsbiljetterna till november samt skånebiljetten till imorrn. För imorrn åker jag o kott till Skåne!!!! jippie! ska bli jättetrevligt. Hör av er om ni vill ha besök av oss nästa vecka, kära skånevänner. Har precis varit och badat i bassängen här i huset igen och kvällen kommer spenderas hemma. Packa och klippa Peo.




Kommentarer
Jenny säger:

Hej Hanna,

Läste ditt inlägg "tankar om ett minne" och mindes precis hur det var... gick själv igenom ett missfall. Något man alltid kommer bära med sig. Men är så glad att man har det man har idag ändå :-).



Många kramar Jenny

2008-11-08 | 21:02:34
Carro säger:

2008-11-09 | 00:11:31
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Carro säger:

Vi vill ha besök såklart =)

2008-11-09 | 00:12:01
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Josefine säger:

Usch vad tråkigt att du inte verkar bli bättre, får kurera dig nere i Skåne :) Oh ja har du ngn tid över i veckan så kan vi kanske ses :)

2008-11-09 | 08:48:19
Bloggadress: http://fridahjoosefine.blogg.se/
Sandrah säger:

Karamellfärg som inte går bort så lätt heller

2008-11-09 | 13:43:27
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Leo säger:

Haha vad söt du e lilla hulken!!!!

2008-11-10 | 11:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback