Sminket

Sminket har kommit nu, som jag skulle få för att jag var såååå snäll som satt modell på kursen som Lina gick.. det var ju faktsikt jättejobbigt så klart jag skulle ha nåt för att göra det ^^ fullkomlig ironi..
trots det bara var kul och man lärde sig en hel del, så fick vi skriva upp våra namn bägge gånger och som "tack" för att vi varit modeller så får vi då lite smink från deras märke, trucco.. vilket jag måste säga är superbra, för jag har använt det ett bra tag nu! fick i alla fall en jättefin brunaktig ögonskugga (passar mig helt perfekt) och en läppglans. Det var dock bara för första gången (satt ju modell två ggr), så det kommer förmodligen ett litet fint paket till inom snar framtid. Jag ser fram emot det! :).. inte precis som att det är billigt smink heller ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback