Gråbo o lite annat

Ursäkta, har helt enkelt inte haft tid eller lust att uppdatera bloggen på ett par dar. Nu ska jag dock ta mig tiden att återberätta i ett par inlägg..

I tisdags åkte jag och Algot bussen till Gråbo. Camilla och Leo hämtade upp oss 09.35 för att köra direkt till kyrkans öppna förskola där. Alltid roligt att prova något nytt ju! samt att det är så kul att träffa vänner och göra saker tillsammans :) Idah och Vintra var oxå där... Algot var helt sanslöst vild. Han har energi som få. Jisses, jag fattar verkligen inte hur han lyckas hålla det tempot. Han ville självklart inte sitta ner när vi satt i ring och sjöng. Han började med att stå i mitten och göra små piruetter, för att sedan övergå till att försöka rota i ledarens lådor, dra i papper och protestera HÖGLJUTT när han inte fick som han ville. Försökte lugna honom och sätta honom i knät, men det gjorde bara saken ännu värre. Släppte honom och han stack iväg som en raket. Nåväl..han åkte rutschkana och lekte hyfsat fint med de andra barnen sen iaf. Åt ost och klementin och kräktes sedan en massa. En typisk dag med Algot alltså! haha

 
Efter öppna så gick vi en runda, jag, Camilla och Idah med våra små i vagnarna.. Lilo var oxå med såklart. Denna hund är helt ljuvlig. Har sin plats under Vintra i vagnen. Han sitter i facket och tittar fram =)..
Fick smarrig lasagne efteråt och ungarna busade en stund, innan Camilla skjutsade hem oss, JÄTTE snällt! Tack för en trevlig dag! 





kolla in Leos underbara min! *fniss


I onsdags blev det tvätt. Hela dagen och Algot busade runt i tvättstugan. Han har dock inte varit sig själv någon av dagarna riktigt. Han är så oerhört trött.. sover 2-3 ggr om dagen. I går natt sov han dessutom 18.00 - 08.15.. helgalet!!! Till middag sova han över 3 timmar.. ja jag vet inte va det e frågan om. Blir det inte bättre så får vi nog snart gå till doktorn. Kan ju bara vara tänder eller liknande, så jag avvaktar någon dag till.

Kommentarer
Sandrah säger:

Kan ju vara en tillväxtperiod, Devin var ju sådär för någon vecka sen!

2008-11-28 | 22:55:00
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback