Fars dag o sånt

Idag åkte vi till Skåne, jag och Kott, efter vi haft en mysig förmiddag tillsammans med Peo hemma. Mys på fars dag är ju inte fel :) .. Algot busade hela tågfärden och har inte sovit mer än max en timma på hela dan. Vi hämtades av mamma o pappa i Hässleholm o sedan blev det ostbricka och vinbärs- samt äppelpaj hos mormor o morfar. MUUMS!!  Där var Göran, Eva och Milla oxå. Fars dag har alltid firats där med hela familjen Wilhelmsson samlad. Inte att man köper så mycket, men att alla träffas, och det tycker jag faktiskt är jättetrevligt =)..  en del traditioner är värda att ta vara på!


Algot är på värsta bushumöret och kan inte få honom att somna. Han är helvild! har badat och busat för att trötta ut honom, men inget verkar bita på den killen! hihi..

Förresten så är jag måttligt glad över vinnarna av Allsvenskan i år. Kalmar alltså..hmm.. de har gjort en grymt bra säsong och var nog egentligen värda sin första allsvenska guldtitel så det är väl bara att Gratulera, men lite surt är det allt. Jag hade gärna sett våra kära IFK änglar hämta hem segern även i år. De har dock verkligen inte hållt måttet och har spelat katastrofalt dåligt i omgångar. Är förvånad att de ändå lyckades ta åt sig tredje platsen =).. Vi får hoppas de har mer att komma med nästa år - Mot guld 2009!! :)


Kommentarer
Josefine säger:

klart han inte vill sova nu när han e hemma hos mormor å morfar :)

2008-11-09 | 21:43:15
Bloggadress: http://fridahjoosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback