Bio

Igårkväll var vi på bio. Anna kom vid 19.00 för att vara barnvakt och vi förberedde Algot för natten. Han fick välling och så la vi honom vid 20.15 när vi gick. Han hade dock vaknat efter en kvart igen och sen hade det varit ett himla liv =).. han hade busat och sprungit rundor och levt jäkel hihi.. men hon lyckades iaf somna honom vid 22.30 tillslut.. Jag och peo åkte ner till Bergakungen och gick på en "leverantörs"visning av Quantum of solace, nya bondfilmen.. Alltså, en leverantör som bjöd alla som ville från Siba. De hade bokat hela salongen och det var nästan helt fullt...de hade utlottning av mobiltelefon och så stod där ett bord med popcorn, läsk och mineralvatten så man kunde ta så mycket man ville =).. perfekt! Filmen var sådär, actionscenerna var som om de var snabbspolade och man hade ingen chans att hänga med.. likadant var ploten lika svårbegriplig som de flesta andra bondfilmer.. denna byggde dessutom på förra, vilken var skiiiitlängesen vi såg.. så på det hela taget så var den ok och inte mer. Men det var iaf jättetrevligt att komma ut o göra nåt tillsammans.



 bild: www.007.com






Kommentarer
Daniel säger:

Jag har hört fler som sagt det du sa, så 007 är inget jag kommer att längta efter att se. Dock skönt med lite lyx ju. ;)

2008-11-05 | 09:51:28
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Sandrah säger:

Kul med bio, men jag hatar bondfilmer!

2008-11-05 | 09:59:46
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback