Lunchat

Idag gick jag upp innan min kotte vaknat. Han vaknade kl 9.40.. så jag hade redan huttit duscha, sminka mig och klätt mig för dagen. Snacka om bekvämt. Kändes lyxigt faktiskt. Vi tog en lugn och trivsam morgon i soffan, vilket var ganska bra i och med min nacke. Det är lite bättre idag, jag kan röra armarna och så iaf, men får gå som en robot och inte titta mer än rakt fram idag osså =) . Vid tolv stack vi till skolan för att träffa Anna. Hon skulle hänga upp projektet hon precis var klar med, så jag hjälpte till och sedan kollade vi på alla inlämningar. Man blir alltid lika häpen över hur duktiga alla är. Man ska väl kunna en hel del när man gått 4 år på utbildningen, men ändå. Jättefina projekt! nästan så man längtade efter att få planera lite igen. Alex kom oxå så han följde med oss och åt lunch i kårhuset. Vi tog såklart en vegetarisk buffeé som vanligt. supergott. Algot satte jag på en filt på golvet och det tog inte 10 sekunder förrän han hade krälat iväg =).. men men.. det gick bra iaf. Trevligt att hälsa på klasskompisarna ibland. Jag och Algot begav oss sedan till stan och gick lite i affärer. Hemma nu. Ikväll blir det mys med min son, Peo är ute med jobbarkompisarna och bowlar och käkar middag. Jag ska försöka somna lilleman tidigt och därefter krypa upp framför tvn och titta på en riktig tjejfilm.. man får ju passa på .. ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback