Hänt endel

I torsdags var en sån där dag som man får mycket gjort. Jag städade och tvättade och diskade precis hela dagen. Det var helt galet jobbigt, men oxå väldigt nödvändigt. Man känner sig iaf väldigt flitig när det väl är gjort. Jag hade sock sån väldig allergi hela dagen så jag knappt orkade stå på benen. Man bli ju så förbaskat trött!
fredagen så fortsatte jag att städa så jag blev klar. var så skönt att man äntligen kunde se golvet =) hihi.. på eftermiddagen åkte jag sedan till slottsskogen och träffade Sandrah och Devin och så Sara och Ebba. Det var väldigt trevligt att äntligen se vem man chattat med så länge (med Sandrah sedan januari 2007). Har ju sett massa bilder och även lite filmer på Devin, men helt klart en annan sak i verkligheten ju =). Vi snackade och lekte med Ebba som behövde konstant uppmärksamhet då hon är precis vid gränsen av att kunna gå själv. Det var svinkallt så var inte perfekt väder att vara ute  =).. men men.. trevligt att träffa dem iaf =). Jag åkte hem igen vid halv 8 tror jag. Fredrik och Peo satt här hemma och tittade på tv så vi gjorde mat och kollade på så ska det låta. Fredrik stannade tills hockeyn började. Vi såg inte sista perioden eftersom det stod 5-3 till kananda och jag visste att vi inte skulle kunna ta igen det.. likabra att gå o lägga sig och inte bli så förbannad :) hihi...
     

lördagen kom. Vi var på babysim. Algot tyckte det var hur kul som helst som vanligt.  Göteborgsvarvet sprangs denna dag. Vi satte oss precis nedanför Göta älvs bron efter simmet och väntade på första galna löparna skulle passera. De kom i en stormande fart och vi hejade på =).. det var kul att sitta o titta på alla löparna. Vi kollade till de första 10 000 hade kommit ungefär.. sedan gav vi upp för det var så kaaaalllt att sitta still. Nog alldeles lagom väder att springa i dock. Fick senare veta att det var många från göinge som sprang, och hade jag vetat det så hade jag suttit kvar och hejat lite på dem.. men lätt att vara efterklok. Istället åkte vi hem och sedan promenerade vi en runda mot kvällen. Det var en trevlig lördag iaf! 

     

igår satt vi framför tvn hela dagen.. tittade på massa film och så där..bara njöt av att det var söndag. Härligt! dessutom var jag så allergisk att jag verkligen behövde vara inne och vila kroppen från alla pollenchockar.. jaja.. idag.. jag ska få algot till att sova nu för han är trött och sedan blir det kanske en film.  

Kommentarer
Carro säger:

Hehe, såg du inte mina två farbröder som var med o sprang? ;)

2008-05-19 | 19:50:09
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se
Vickan säger:

Jag tycker det är så mysigt att du och Algot träffar så många mammor med barn och hittar på en massa kul :-). Jag hoppas jag med hittar några mammor sen som har barn i samma ålder.

2008-05-20 | 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback