Alldeles för arg

idag har det varit underbart väder och jag har varit ute mesta delen av dagen. Jag började med att möta Sofie vid Olskroken och vi gick till interflora och köpte fina stora vita rosor till Rasmus från oss och små söta snödroppar från Sam och Algot. Sedan promenerade vi upp till Lejonet och Björnen och käkade en underbart god glass.. Det känns som sommar o man njuter, trots att humöret inte var på topp idag efter det som hänt. Vi snackade en bra stund och sedan skulle de iväg till sjukhuset, tillsammans med Marcus och även en annan tjej med sin dotter och kille. Jag hoppade över eftersom jag känner att jag inte klarar av mer sorg just nu. Ibland måste man helt enkelt få vara lite självisk. Det blir för mycket till slut. Men jag skickade med blommorna och hälsning. Jag tänkte även att det skulle bli för mycket folk för dem om vi kom allihop. Det får bli senare. Istället så begav jag mig ut på stan och handlade lite... Jag var även på blåvitt shoppen och handlade en kofta och en napp till Algot. Skitfint! .... Sofie berättade senare vad som sagts o gjorts på sjukhuset. Jag är bara för arg för att återberätta det just ikväll. Det tar för mycket på krafterna. Det var helt enkelt sjukhuspersonal som gjorde att Rasmus dog. För jävligt är det! ARG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback