8 år idag

Idag har jag och Peo varit tillsammans i 8 år! Galet vad fort tiden går. Förlovade i 4 oxå. Härligt att se tillbaka på tiden då vi träffades. vad vi ändrats under åren alltså! och tänk att nu har man en underbar liten son på 7 månader tillsammans..nu är man ju vuxen.. hihi.. även om man inte vill inse det ibland. Får fira lite med Peo i helgen, idag har vi bara pratats lite i telefon. Älskar dig Peo! du är en underbar sambo och en enastående pappa till vår lille kott. Kunde inte hittat någon mer perfekt andra hälft :)

Idag var en lugn dag, till skillnad från igår. Vi gick upp och bara njöt av solen en stund.. Käkade och la oss en stund igen och vilade. Sedan gick vi till min mormor o morfar och satte oss på en filt i gräset o fikade och snackade. Algot fick lite glass o tyckte det var lika gott som vanligt..han älskar glass! :) Han satte sig sedan på gräsmattan och drog upp blommor o hade så himla kul så vi kunde inte ta bort honom, min söta kotte. Vi blev kvar där  säkert tre timmar och gottade oss.. sen skulle de spela golf så vi begav oss på en runda runt byn.. Algot sov redan sedan länge då så han fortsatte med det. Blev en sovstund på mer än två timmar idag, vilket nog var lika skönt för oss båda två =).. väl hemma satte jag mig lite vid datorn. Satte mig även och rensade telefonen lite. Hade 250 meddelande som jag inte raderat så det var till att ta bort en hel del =).. det var dessutom bara inkorgen. Förmodligen lika många eller fler i "skickat".. Tänk att på min första mobil kunde man ha typ max 10 meddelande och sedan gick det inte att ta emot fler.. inte klokt vad fort tekniken utvecklas. Då fanns det minsann bara pip till telefonsignaler, man kunde absolut inte ha musik eller ta kort.. tänk att spara en bild på det lilla minnet liksom.. ja det låter som det vore på stenåldern.. men jag skaffade min första telefon när jag var 16 =)..jaja, iaf.. Har ätit god middag ikväll och nyss var jag o mamma o sprang 4 kilometer.. gött var det....

Kommentarer
Sandrah säger:

Grattis!! =) Men du som sa du knappt skulle orka 500 meter att springa, 4km är juh långt =)

2008-05-30 | 07:58:13
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback