God morgon toalett

Ungefär som ett ruttet ägg mår jag nu. I natt har jag knappt sovit alls. Sprungit på toa konstant. Är totalt förstörd i magen och har haft kramper hela natten. Nu är det lite bättre eftersom jag varken har vätska eller mat kvar överhuvetaget. Peo står o gör en vätskeersättning av salt, socker och kokt vatten som jag ska se hur länge jag kan behålla. Fy fan för detta! om det inte bättras på idag så får vi väl ta o sätta oss ett par timmar på akuten och njuta av Svenska sjukvården imorrn. Precis vad man vill lägga sin helg på!  jaja, egentligen är jag glad så länge inte Algot blir smittad, om det nu är något smittsamt. Inget babysim idag heller alltså.. och vi som skulle hälsa på PM och Camilla för att se lilleman som nu är en hel vecka gammal oxå.. det får bli en annan dag. AAJJ, min mage.. dags att lägga sig igen! se om man får sova 10 min innan det är dags för nästa toabesök.

Kommentarer
Carro säger:

Resorb vätskeersättning är jättebra! Krya på dig! Kram

2008-03-01 | 13:12:21
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se
Sandrah säger:

Usch din stackare alltså!!

2008-03-04 | 21:01:17
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback