Tisdag idag

Jag sprang igår till slut iaf. Skönt kändes det. Men nån äppelpaj blev det dock inte. haha.. kanske var lika bra. Algot tog evigheter att somna och både jag o Peo var helt slut efter vi lyckats, runt 23 tiden. Tittade på film och satt vid datorn i omgångar så vi skulle få lite paus. Att han aldrig kan få ro.. och det trots att han går upp mellan 6-8 var morgon. Jaja, är väl sånt man får ta. Vi kollade iaf en film vid midnatt tillsammans på 3an. Den var från -84 så den var lika gammal som jag :).. det märktes verkligen, men den var ganska skoj iaf hihi..

Idag har jag inte fått mycket gjort än iaf. Jag har försökt städa lite återigen, efter vår lille tornado, men snart ger jag upp hoppet om att vi någonsin ska kunna få det någorlunda rent och fint i denna lägenhet. Man vill ju inte gå och städa varje dag heller, det är slöseri med mamma ledig tid enligt mig :)... har busat med Algot hela morgonen. Nu är vi ganska slut bägge två så fick bli en paus. Han kommer in i datorrummet nu och kallar på mig.. dessutom luktar det som om det behövs bytas en blöja.. jaha.. åter till dagens sysslor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback