universeum o fotboll

i tisdags kom Lina, Tova, mamma och Albin till Gbg. Vid halv 10 mötte vi dem utanför Universeum. Mamma bjöd oss på en heldag. Det blev massa skratt och prat och lek. Fanns massa att göra o se där inne. Barnen tyckte självklart det var roligast, men det fanns även en hel del för de äldre att roas av. otroligt att man bott i Götet 4 år och aldrig varit där innan =).. men nån gång ska vara den första. Vi var kvar till kl 15.30 typ .. Åt inne på stället med. 
Jag och Ida följde sedan allihop ner för avenyn bort till stationen. De skulle åka hem vid halv 6. Vi gick lite i affärer och jag träffade på Camilla o Leo så vi snackade en bra stund. När vi sedan sagt hejdå till hela gänget så begav jag o Ida oss hem. Handlade och gjorde tacos. Vi skull egentligen till avenyn och se fotbollsmatchen mellan Sverige o Grekland där, men ingen som orkade eftersom det var kallt o blåsigt. så slängde oss på soffan istället. Vilken Match!!!!!! bättre än så blir det helt enkelt inte. Jag är totalt tokig i fotboll, jag vet.. men det står jag för!! fy fan va skoj det är! :) .. Sverige briljerade! =)

igår så blev inte mycket gjort. jag o idag gick inte upp ur soffan på hela dan typ. hon skulle åka hem vid 5 på eftermiddagen så hon sa hejdå o stack. ringde efter en timma och sa att tågen vad inställda pga brand.. det brann överallt runt göteborg. de fick kalla in militären för alla brandbilar och brandmän var redan upptagna.. iaf så väntade hon nån timme till och sedan gav hon upp och kom tillbaka till oss.

bilder från universeum finns på BD =)


Kommentarer
Daniel säger:

Låter härligt o roligt det där. Såg oxå att du har satt lösen på din BD. Får man komma in? ;) -"Ja det får du gärna" :D

2008-06-13 | 07:57:01
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback