Trött

Det blev sent igårkväll. Algot somnade vid 22 tiden och vi tittade på film och käkade äppelpaj och sedan spelade jag GH. Var inte alls trött så det blev inte att jag gick och la mig förrän närmre 2.30.. får skylla mig själv, men verkligen inte lönt att gå o lägga sig om man inte är trött för då ligger man bara och vrider och vänder sig i en massa timmar, och då utnyttjar jag hellre den tiden till nåt roligare. Iaf, åter till saken. Algot har då självklart fått för sig att just idag vakna kl 05.30, till både sin fars och mors förbannelse. Vi vaknade bägge med en stor suck och hoppades för allt vi var värda att han ville somna om.. meeeen, sån tur hade vi inte. Tog upp honom ur sin säng och satte mellan oss. Han fick lite mat, som han naturligtvis spydde upp så det kletade överallt. O sen var man då uppe. Sitter här totalt virrig och sliten och hoppas att han snart ska vara trött igen.. Nu ska jag byta en seriöst illaluktande bajsblöja på min son som just kom inkrypandes, sen blir det att få i sig lite frukost så man blir människa igen... visst är det underbart att ha barn!


Kommentarer
Daniel säger:

Ja visst är det härligt ;)

Vadå skylla dig själv? Det är ju skaparna av GH som ska ha stryk. Beroendeframkollande! Ajaj... Tråkigt bara att få så lite sömn. Men vila får man göra senare i livet. ;)

2008-06-25 | 08:52:07
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback