Klädrensning

Äntligen tog jag då tag i städningen och efter ett par timmar (ja, det var stökigt) så ser det nu jättefräscht ut igen. Förutom sovrummet...för jag har gett mig på att sortera ut gamla kläder. Jag har så galet mycket kläder som bara ligger i garderoben och som man inte använt på evigheter. Det är väl så att man tänkte " jag kan använda dem igen när jag varit gravid färdigt" sedan tänkte man " jag kan änvända det när jag gått ner i vikt" eller " den blir säkert modern igen om ett tag".. pfft.. ändå fattar man ju själv att om man nu kommer i de där byxorna eller det linnet igen så kommer man förmodligen tycka det är gammalt och tråkigt och hellre köpa nytt.  Jag fick iaf bort 18 par byxor, vilket var mer än hälften av vad jag hade =)... men säkert inte använt något par av dem på minst 3 år.. jaja. så kan det gå...linne är nästa på tur, men jag blev så trött o det var dags att göra mat. Jag fortsätter imorrn...  Nu ska jag njuta av kvällen och när Peo tränat färdigt så blir det soffmys.  Algot somnar kanske tidigt idag, hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback