Bikini och grillning

Såå... i tisdags blev faktiskt eftermiddagen ganska lyckad tillslut. Mamma o pappa kom vid halv 3 och vi åkte för att kolla efter en bikini på twilfit på frölunda torg eftersom den var slut i min storlek överallt i centrum.. o där var den! kunde först inte bestämma om jag skulle ha en klarblå eller en svart, men det fick bli svart för då passar nästan vilka byxor som helst till (de byxor som hörde till satt katastrofalt illa på mig, så fick ta ett par andra)... skönt med en ny bikini-bh nu när boobsen är tillbaka i normal D - storlek. Den bikini jag köpte till babysimmet sitter inte så vackert längre, med sina F-kupor... måste faktiskt skaffa mig ny bh oxå..mest för att det känns som det är på tiden. De man hade innan man blev gravid känns verkligen inte alls roliga längre. jaja... en bikini rikare körde vi hela högen till Siba för att hämta Peo när han slutade. Körde klart fel när vi kom över älvsborgsbron och kom upp mot biskopsgården istället, så vi var inte framme förrän närmre halv 6. Ursäkta, men det är fan inte lätt när man aldrig kör. När jag GÅR så hittar jag överallt utan skyltar. Men vägar ska ju krångla hit och dit och det står inte backaplan någonstans där borta, så man vet inte vad man ska köra mot. På kvällen var vi iaf på campingen i mamma o pappas härliga husvagn och grillade filé. Till det åt vi potatis, tzatsiki och en god sallad. mums! bättre än så blir det knappt på sommaren =)... synd bara att det regnade, så vi fick sitta uppkrupna i soffan hela kvällen - egentligen väldigt mysigt när man campar - men fick titta på Allsång på skansen vilket verkligen inte är mitt favoritprogram. Min musiksmak stämmer helt enkelt inte in med artisterna där. Dessutom var det dansbandsspecial. Jisses! jag la mig och löste lite korsord i andra änden istället. Om några veckor är det vår tur att ut o campa i denna vagn =).. ska bli riktigt trevligt!

      

Kommentarer
Vickan säger:

Vet precis vad du menar med bikini och bh:s :-) Nu när man har ammat är det ju inte en enda bh eller bikini som sitter som den ska. Måste bli en uppdatering här hemma med i garderoben. Kanske ska försöka tjata mig till Ullared men jag tror jag har både Wanda och Daniel emot mig :-(

2008-07-11 | 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback