-3

Inte så mycket som blivit gjort här. MEN igår fick Peo äntligen SEMESTER!!!!!!!! ska bli så härligt att ha honom hemma lite. Igårkväll kom Fredrik och något senare även Ida, som hade varit i Madrid tre veckor och landade på Säve. Jag mötte henne på stan, medans Peo o Fredrik var o handlade lite. Sedan blev det film och snack hela kvällen. Riktigt trevligt.

Idag har Ida och Algot busat en massa och vi har mest suttit o snackat. I eftermiddags sprang jag och Peo för första gången tillsammans. Fredrik var osså med. De klarade 2 varv (3 km) och jag sprang vidare lite till. Slutade vid 5,5 km.. inte allt för mycket, men jag hade inget vatten och det var inte så smart när det var så kvavt. Därefter åkte Ida hem till Skåne. Ikväll blir det nog inte mycket gjort heller. Peo får väl ha lite tid att slappa nu första dagarna så att vi kan ha riktigt trevligt tillsammans sen!

En väldigt härlig överraskning när jag ställde mig på vågen nu ikväll oxå. Efter 4 dagar med min lilla omläggning av mat och en massa träning så var jag redan 3 kilo lättare! var tvungen att gå och väga mig igen en stund senare för det kändes lite väl otroligt, men det stämde. Jag tackar och tar emot. Bara för det så blir det fruktsmoothie ikväll igen. Måste ju fira! :)

Kommentarer
Emma säger:

Va duktig du är, hejar på dig! kram

2008-07-20 | 11:40:28
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Carro säger:

Ah va du är duktig! Är verkligen imponerad av dig. Och avis såklart :) Skönt att peo har semester nu. När kommer ni ner till skåne? Kram

2008-07-20 | 15:51:57
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Sandrah säger:

Vad duktig du är då, jag vill också vara duktig och gå ner i vikt!!

2008-07-21 | 07:17:42
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback