dåligt humör

Idag känner jag mig som en trotsig 2-åring. Dagen började dock bra. Jag satt och solade en stund och hade det allmänt gött. Vi var en snabbis i stan för att köpa lite nödvändigt inför campingtrippen och har även hunnit med att åka upp till Peos syster för att Algot skulle kunna leka lite med sina kusiner. Vid 4 bar det av till Sibbhult för att ligga i gräset på en filt och småprata med Emmy i typ 3 timmar, på det sätt som bara vi kan. Min underbara vän.
Sen bestämdes det tydligen att vi inte ska åka till simrishamn förrän imorrn! Vi som packat färdigt och bara väntade på att syrran skulle komma hem med husvagnen så vi kunde ta över. Allt klart och man är helt berädd, så blir det inte så. Det finns inget som gör mig mer rastlös. Till på köpet så har jag inte kunnat springa på tre dagar och det kryper i mig som om det springer några miljoner myror över hela mig. Att man kan bli så beroende av att träna - och så snabbt! allt detta har alltså resulterat till tvååringen jag nämnde i början av inlägget. Så arg, irriterad, på dåligt humör. Allmänt skit känns det ikväll. Jag har ingen anledning till att känna så egentligen. Dagen har ju varit lyckad annars och Mamma o pappa har lovat att hämta oss här halv 7 imorrn så vi kommer vara framme och ha allt på plats innan stranden är full av folk. Det e irriterande att man får betala för denna natten oxå bara, tack vare man ju bokat. Ahhhrrgg ... Känns dumt att man ska bli så arg över nåt så litet. Att jag bara spyr galla över folk som inte gjort nåt alls, stackars Peo och mamma. Jag får väl växa till mig nån gång kanske? ;) .....Jag har ändå blivit mycket bättre med sånt här. Förr var jag en ren katastrof när det inte blev som jag tänkte mig.
 I vilket fall som helst är husvagnen fortfarande inte hemma. Syrran körde från Gbg vid halv 11 och lär inte vara hemma förrän 2 typ. Det blir jobbigt för dem att få ut allt o städa innan imorrn. De ska båda jobba imorrn osså ju. Hoppas i vilket fall som helst att de haft en trevlig semester och en bra dag på liseberg. Vi åkte tillbaka till Broby och har tittat lite på film och käkat. Nu ska jag sova. Imorrn ska vi väl äntligen få komma iväg på vår campingtripp och då bjuder jag förhoppningsvis på bättre humör. God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback