Aaarrgghh

Vaknade verkligen på fel sida imorse. Var evigheter sedan jag var på så fruktansvärt dåligt humör och blir inte bättre av att man har värsta oturen och att vädret är piss. Inget har blivit som jag tänkt och jag är klumpig som vanligt. När Algot hade tjurat massa och skrek så skulle han ha mat. Han bara kladdade och slängde mat över golvet. Därefter vägrade han äta mer. Så jag fick ge upp. Gjorde mat till mig och sätter mig för att äta. Då ställer sig Algot upp mot bordet och får tag i tallriken så jag får en del av maten över mig. Lyckades rädda det mesta som tur var.
När jag verkligen inte trodde det kunde bli värre så gjorde jag disken och plockade undan mat, sätter riset i skåpet bredvid obojpaketet och då trycks det klart ut och trillar till golvet där locket flyger och likaså all oboj över hela köket!! Som ett moln av chockladpulver. vad ska man göra? skratta eller gråta? Som om det inte var nog, kommer självklart Algot och ska krypa runt i det och göra det hela ännu värre samt att han skitar ner typ de enda kläderna han hade rena. Jaja..nu har han lagts i sin säng, helt brun.. jag orkade inte ta tag i honom nu.. har nog somnat för han gör inget väsen av sig som tur är. Jag har torkat pulver överallt, på högtalare, lister, golv, väggar, byrå, sladdar...jag har säkert inte lyckats få bort allt heller. Jag hoppas eftermiddagen blir mer lyckad iaf...
 
Mamma o pappa kom ju iaf igår och la sig på Åby camping.. De skulle byta idag för det var väl ingen höjdare. Så de var tvugna vänta på att de skulle få checka in. Så jag o Algot väntar mest på att de ska bli klara så vi kan hitta på nåt. Blev inte att vi gjorde nåt igår i och med mamma alltid har 3 dagars migrän när stressen går ur kroppen. Så är det varje gång hon har semester och jag är precis likadan. Så de kom bara o satt här ett par timmar o lekte lite med Algot igår.

Hoppas ni har en trevligare dag än vad jag har, alla mina läsare.  

Kommentarer
Peo säger:

Oboy e gott..

2008-07-08 | 14:14:46
Peo säger:

Du kan ju hälla lite mjölk på golvet så slipper vi lite disk!

2008-07-08 | 14:18:10
Peo säger:

Hela semesterkassan förstörd för att vi måste köpa en ny Oboy.. :(

2008-07-08 | 14:36:19
Peo säger:

Hmm, allting kommer ju smaka Oboy nu.. Oboy-smör och Oboy-makaroner är väl OK men jag vet inte om jag kommer tycka om Oboyleverpastejen.. Finns det någon Oboy alls kvar? Så att man kan få lite Oboy-Oboy menar jag..

2008-07-08 | 15:32:03
Emma säger:

haha skojig man du har:)

Hoppas denna dag blir bättre, kram

2008-07-09 | 08:44:50
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Sandrah säger:

Aww din krake, men det är sånna dagar som gör de andra dagarna roligare.. eller så är det just de dagarna som blir roliga att se tillbaka på sen =)Man behöver de där dagarna ibland.

2008-07-11 | 06:55:53
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback