Nyår, nu är det 2008

nyårsafton kom och Algot blev utskriven från sjukhuset. Jag var glad över att vara hemma igen.. skönt att få röra sig som man vill och kunna hjälpas åt med Algot även på natten...

När vi vaknade var det direkt fullt upp... Ida och Carlos åkte och handlade mest vi städade. massor att göra. var ju tänkt att jag skulle gjort allt när jag var hemma hela veckan själv.. men men.. allt blir inte som man tänkt sig. På eftermiddagen kom Lina, Leif och Tova så de lämnade av Tova och stack o hjälpte de andra två att handla färdigt och få hem allt. Sedan hjälptes vi alla åt att duka, laga mat och städa det sista. Vid sju var vi klara och Fredrik, Åsa, Alex, Signe och Daniel kom. Vi åt gott och pratade i massor. det var en trevlig och hyfsat lugn kväll i goda vänners sällskap. vid tolv stod vi ute på terassen och såg ut över stan när alla härliga raketer lyste upp den klara himlen. helt fantastiskt att stå så högt. det var det häftigaste jag varit med om på mycket länge!! vilken start på det nya året!!!

det blev många som skulle sova över .. Ida o Carlos, Lina, Tova och Leif...det var mysigt att fira nyår tillsammans med sina systrar.. det var många år sedan sist. På morgonen satt vi alla o åt frukost o tittade på en film Tova valt =).. hon lekte dock med Algot istället haha!

iaf har det varit en bra start på det nya året förutom att Algot varit sjuk och man inte kunnat vara ute o promenera. vi har mest suttit inne och busat.. helgen som var nu så kollade vi på film efter film.. måste ju komma ikapp lite. jaja vi får se vad som bjuds på under detta år.. hoppas på lite mer trevliga saker än tråkiga.. men tiden får utvisa. Jag ska iaf vara glad så mycket jag kan och vara glad för att jag är jag! =)

             


Kommentarer
Carro säger:

Tack för alla blogginlägg =) det behövde jag! Blir så glad när jag läser att du mår bra! Skönt även att Algot är på bättringsvägen. hoppas han blir helt frisk snart så ni kan ute o få frisk luft igen! Kramar

2008-01-07 | 22:56:17
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback