Städning och besök

I lördagskväll käkade vi gott och sedan körde mamma o pappa hem. Jag fick värsta rycket när Peo o Algot somnat vid 11 och städade lägenheten jättenoga, plockade undan efter besöket,diskade och packade upp, dammtorkade, vattnade och ommöblerade växterna i krukorna och bytte plats o tog bort massa ljus o prydnads saker.. ville ha en liten uppfräschning.. jag var inte färdig förrän vid 4 tiden.. då gav jag kotten mat och slocknade direkt =)..
på söndagen gick vi upp vid 9.. jag dammsög eftersom det hade jag ju inte kunnat göra mitt i natten. Sedan gjorde vi mat o bakade kladdkaka. Vid lunch kom PM (Peos arbetskamrat) och hans fru Camilla på besök. De hade med sig tossor och en jättefin kofta till lilleman. Vi käkade o fikade o snackade massa om bebisar o förlossning mest. Camilla är i vecka 39 nu och är uträknad till alla hjärtans dag =).. Dock har hon alldeles för mycket vatten så bebben har fått för sig att vända och ligger nu med rumpan ner.. så hon går på massa kontroller så allt ska gå bra i slutändan. Hoppas det går bra allting iaf för de har försökt få barn i herrans massa år och flera IVF försök,  håller alla tummar för dem nu!! kanske kommer den i veckan eftersom den är estimerad att väga 4,5 kilo redan och läkaren trodde den skulle komma vilken dag som helst. är nyfiken på vad det blir =)...

när de gått så gjorde vi inte mycket. det var söndagkväll o vi var sletna. det blev mest tv och dator. Igår pustade jag sedan ut efter ganska intensiv vecka =).. det har varit skoj, men jag är lite bekväm av mig samtidigt och behöver lite vila ibland ! vi tillbringade dagen på soffan och tog oss bara ut på en promenad på kvällen. Idag har vi gjort likadant. I natt la jag upp typ 100 nya bilder på BD =) så fick sova länge idag hihi.. promenerade o mötte peo vid bussen ikväll och så åkte vi till subway o åt med Fredrik. Kotten är besvärlig idag för han e förkyld o kass.. liten! jag tycker så mycket om honom!

    

Kommentarer
Marie säger:

hej!
ja jag känner att min kropp orkar inget mer nu. är så trött jämt så jag känner mig svimmfärdig.sitter ju å grinar typ på natten för jag är trött och kilona bara rasar av mig fyy. Så nu får de fasen vara bra.han har fått min mjölk i snart 8 månader. neo mår nog bra av att ha en pigg och glad mamma.började med ersättning föut så får vi se hur han reagerar blandar ut lite smått så de inte blir allt på en gång.vilken ersättning kör ni på *nyfiken* Ja vi kan hoppas att de kan vara nån förkyldning de vore ju bästa men de är ju så mycket som kan vara fel så de är så svårt att veta. får nog höra av mig till hans läkare snart om de inte blir bättre.

2008-02-06 | 12:56:19
Bloggadress: http://sezzan85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback