Simma lugnt

Idag var det babysim igen. Kom inte in till simhallen och fattade inte vad som nu var på gång. Visade sig att man behövde en kod som man fått ett sms om, men eftersom min telefon plötsligt bara dog i förrgår så hade jag ju klart inte sett det. Tur så kom Sofie, Marcus o Sam efter bara nårra minuter och kunde släppa in oss =)... Glömde klart kameran idag. Jajja, får ta med den nästa.. det är ju ett par gånger till hihi.. Härligt är det iaf och se alla små bebbar simma runt och ha skoj. Algot skrek en aning precis när han kom i, men sen var det fart på honom minsann! han var hur glad som helst och var så uppe i varv så armarna och benen var omöjligt att hålla koll på =).. Sam hade liksom förra gången jätteroligt och plaskade och skrattade. iaf så såg man riktigt hur trött Algot var efteråt.. han gick ner i varv och ögonen hängde. Så fort han kom i vagnen så slocknade han. Han sov därefter 3 timmar i vagnen mest vi gick på stan. letade skor till Peo och hittade på stadium. perfekt.. sen letade vi till mig osså. hittade ett par jättesnygga adidas som jag ville ha men fanns klart inte i min storlek. gick till 2 andra "nilsons" affärer men var slut där osså.. typiskt. får fortsätta en annan dag. Köpte en gul tröja till kotten på P.O.P. oxå och sen åkte vi hem. Nu ska vi slänga oss framför tvn. får se om jag orkar sy senare eller jag väntar tills imorrn.

Kommentarer
Sandrah säger:

Roligt med babysim, nästa söndag börjar det för oss =) Ska bli kul o se hur Devin reagerar på det. Fin blogg du gjort då!!

2008-02-10 | 15:28:06
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback