nyss så träffade jag en krokodil..

den låten lyssnar jag på just nu.. om en krokodil som är för liten för sin bil så han får lägga sin svans på flak... ja det är mest barnlåtar som spelas här numera. Algot tycker nämligen det är galet roligt att sjunga med. han skrattar och låter en himla massa. Man fick skivan till barnkammarboken som vi köpte häromdagen och nu kan man nästan alla utantill. Man märker oxå att han gillar nårra bättre än andra för man kan riktigt se att han är missnöjd när vissa spelas.
Jaja, i vilket fall som helst så har jag mest sovit hela dagen. Jag mår skit och gjorde så även i natt. Kunde inte sova så har fått göra det nu på dagen istället. Algot har lekt själv, som tur e..bara emellanåt han vill ha lite uppmärksamhet. När man är sjuk skulle man så överdrivet gärna vilja ha barnpassning. Man är helt slutkörd. Bara de få ggr man måste upp och göra mat tar nästan kål på en. Höll på att svimma var gång. Konstigt är det iaf, för jag är inte förkyld eller nåt.  Han är ju inte så jobbig, men man får lite dåligt samvete när man inte orkar leka med honom o sånt. Men jaja, första dagen jag är hemma på väldigt länge. Nån gång får man kanske pausa även om det är roligt att hitta på saker. Nu ska jag lägga mig igen och titta när min son leker i babysittern. Snart kommer Peo hem så jag kan sova ostört ! ska bli så gött! o kanske kan man få lite mat i sig då med.. det återstår att se.

Kommentarer
Vickan säger:

Inte alls roligt att vara sjuk när man är mamma på heltid. Hoppas du snart blir bättre. Jag kan rekommendera sångboken elefantboken och alla skivorna från Mora Träsk, de är riktigt grymma.

2008-02-28 | 15:11:31
Carro säger:

Ja vi har en del som fyller år i mars...anton, Emma, Linus, Linus mamma, min bror... Jobbigt värre! Hoppas du mår bättre snart!

2008-02-28 | 15:36:35
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback