Men hur kul är detta?

Idag vaknade jag av att jag är ännu kassare i magen. Den är som en tidsinställd bomb. I övrigt mår jag ändå bättre. Funderar om jag kan ätit nåt jäkligt kasst...men vet inte vad det skulle vara faktiskt. Har inte lyckats få i mig något än. Det känns väldigt främmande att stoppa in något som helst i munnen just nu. Jag dricker avslagen coca cola, har hört det ska vara bra i fall det är maginfluensa. I alla fall så är det inte fullt så jobbigt att ta hand om kotten idag. Igår orkade jag ju inte gå upp ur sängen, men idag har jag lust att städa och hitta på lite saken. Det börjar dock köra som tusan i magen då och gör jätteont, så det blir att stapla upp med en bunke film, coca cola och Algot i gymmet idag. Blir nog att vara hemma i morrn osså. Vad sur jag blir. Typiskt att man ska bli sjuk när man har så mycket att göra. Missade babysimmet förra veckan ju, så man vill ju vara på denna gång. Jajja, får se vad det blir av detta.

Kommentarer
daniel säger:

Hoppas du kryar på dig och kan ta tag i allt som du har framför dig. Tänk inte på alla saker du ska göra utan ta en sak i taget så känns det bättre :)

En bunke film och Cola hade ju inte skadat, även för en frisk person. ;) Det är ju fredag :)

Ha det!

2008-02-29 | 15:38:53
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback